Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatás nyilvántartásba vételi eljárása |
Az ügyet intéző iroda: VMJV Polgármesteri Hivatal Közigazgatási Iroda
Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
Címe: 8200 Veszprém, Óváros tér 9/B. Iroda száma: I. emelet 7.
Ügyintézés kezdeményezhető: elektronikusan, személyesen, postai úton. Ügyfélfogadási idő: hétfő, szerda: 07.30-16.00 óráig Telelefon: +36-88-549-100, mellék: #175 vagy #229 Felvilágosítás kérhető: személyesen, vagy telefonon Ügyfélszolgálat: Központi Ügyfélszolgálati Iroda
8200 Veszprém, Óváros tér 9. Telefon: +36-88-549-100, mellék: #340
hétfő–kedd: 07.30–16.00 óráig
szerda: 07.30–17.30 óráig
csütörtök: 07.30–16.00 óráig
péntek: 07.30–13.30 óráig.
A kérelemhez csatolandó iratok:
1./ Az az okirat, amely igazolja, hogy a szolgáltató a szolgáltatás nyújtására jogosult. 2./ A szálláshely használatára való jogosultságot igazoló okirat. Az eljárás illetékmentes. A jegyző a nyilvántartásba történő vétellel egyidejűleg a szálláshelyszolgáltató részére hatósági igazolványt állít ki. Statisztikai adatszolgáltatás: A szolgáltató - az alkalmi szálláshely és a nomád táborhely kivételével - köteles évente, a tárgyévet követően az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) Jelentés a nem üzleti céllal üzemeltetett közösségi, szabadidős szálláshelyekről című kérdőívén, az abban meghatározottak szerint adatokat szolgáltatni. A szolgáltató az adatszolgáltatással egyidejűleg köteles a kérdőív egy példányát a jegyző számára megküldeni. Letölthető nyomtatványok:
|