Nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely-szolgáltatás nyilvántartásba vételi eljárása

> A nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshelyszolgáltatásról szóló 173/2003. (X.28.) Korm. rendelet alapján.

Az ügyet intéző iroda:  

VMJV Polgármesteri Hivatal Közigazgatási Iroda
Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
Címe: 8200 Veszprém, Óváros tér 9/B. Iroda száma:  I. emelet 7. 

Ügyintézés kezdeményezhető: elektronikusan, személyesen, postai úton.

Ügyfélfogadási idő: hétfő, szerda: 07.30-16.00 óráig

Telelefon: +36-88-549-100, mellék: #175  vagy  #229

Felvilágosítás kérhető: személyesen, vagy telefonon

Ügyfélszolgálat:

Központi Ügyfélszolgálati Iroda
8200 Veszprém, Óváros tér 9.
Telefon: +36-88-549-100, mellék: #340
hétfőkedd: 07.3016.00 óráig
szerda:        07.3017.30 óráig
csütörtök:    07.3016.00 óráig
péntek:        07.3013.30 óráig.
 
A kérelemhez csatolandó iratok:

1./ Az az okirat, amely igazolja, hogy a szolgáltató a szolgáltatás nyújtására jogosult.

2./ A szálláshely használatára való jogosultságot igazoló okirat.

Az eljárás illetékmentes.

A jegyző a nyilvántartásba történő vétellel egyidejűleg a szálláshelyszolgáltató részére hatósági igazolványt állít ki.

Statisztikai adatszolgáltatás:

A szolgáltató - az alkalmi szálláshely és a nomád táborhely kivételével - köteles évente, a tárgyévet követően az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) Jelentés a nem üzleti céllal üzemeltetett közösségi, szabadidős szálláshelyekről című kérdőívén, az abban meghatározottak szerint adatokat szolgáltatni.  A szolgáltató az adatszolgáltatással egyidejűleg köteles a kérdőív egy példányát a jegyző számára megküldeni.

 

Letölthető nyomtatványok:

icon Nem üzleti célú szálláshelyszolgáltatás nyilvántartásba vétele iránti kérelem (14.5 kB)

 

 
 
    Acrobat Reader

    A dokumentumok megtekintéséhez 
    szüksége lesz az Adobe Acrobat
    Reader nevű programra, melynek